"צבוע ונגוע באנטישמיות": שר החוץ תקף את האו"ם

שלמה ריזל No Comments on "צבוע ונגוע באנטישמיות": שר החוץ תקף את האו"ם

סוף לצביעות של האו״ם. שר החוץ אלי כהן נפגש בניו יורק עם ראשי ה-AJC (הועד היהודי אמריקאי) ודיבר עימם על היחס המפלה של האו״ם לישראל, המאבק המדיני באיראן, הרחבת מעגל השלום והקשר בין ישראל לקהילות היהודיות ברחבי העולם

אלי כהן
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ אלי כהן נפגש הבוקר בניו יורק עם יו״ר הועד היהודי אמריקאי, טד דוייטש, והנהלת הארגון. בפגישה דיבר שר החוץ על הצביעות של האו״ם ביחסו כלפי ישראל, בעוד הרשות הפלסטינית נותנת תמריצים כספיים ומממנת רוצחי יהודים. בנוסף תקף שר החוץ כהן את היחס של הארגון לאיראן, הקוראת בגלוי להשמדת מדינת ישראל. השר כהן התייחס להסכמי אברהם שנחתמו לפני 3 שנים והאפשרות להרחבת מעגל השלום וכינון יחסים עם סעודיה. שר החוץ כהן סיים את דבריו בחשיבות הקשר בין מדינת ישראל לקהילות היהודיות והאחריות של מדינת ישראל, מעבר לאזרחי ישראל, גם לכל יהודי ברחבי העולם.

לדבריו: ״האו״ם הפך להיות מלא בצביעות, בעיקר בכל הנוגע לישראל. מתוך 70 החלטות בשנה המגיעות להצבעה בעצרת האו״ם, למעלה מ-20 אחוזים עוסקות בגינוי ישראל. לעומת החלטה אחת בלבד נגד איראן, אחת נגד סוריה ואחת בלבד נגד צפון קוריאה. ואף לא גינוי אחד נגד מדיניות הרשות הפלסטינאית לשלם משכורות למחבלים שרצחו יהודים. הרשות הפלסטינית היא המקום היחיד בעולם שנותן תמריצים לרוצחים, כל עוד הקורבנות הם יהודים. העובדה שנשיא איראן ראיסי נואם על בימת האו״ם, בזמן שאיראן קוראת להשמדת ישראל, מדינה חברה בארגון, היא כתם על האו״ם ודוגמה נוספת לצביעות שלו".



0 תגובות